13.5
13:30

Μαύρος: «Σεβασμός στον Αλμέιδα και στους παίκτες του – Όλοι στην δική τους θέση και δίπλα στην ομάδα»

AEK1924.gr team
Μαύρος: «Σεβασμός στον Αλμέιδα και στους παίκτες του – Όλοι στην δική τους θέση και δίπλα στην ομάδα»

Ο Θ(ε)ωμάς Μαύρος έδωσε το σύνθημα για την αυριανή (14/05) φιέστα κάνοντας αναφορά στην… ΑΕΚτζληδικη σωστή συμπεριφορά που πρέπει να έχει ο λαός της ομάδας.

Σε ρυθμούς… φιέστας κινείται το κιτρινόμαυρο στρατόπεδο, με τον Θ(ε)ωμά Μαύρο να μην εξαιρείται του κλίματος.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Τόνισε την ανάγκη σωστής συμπεριφοράς από τον κόσμο που θα κατακλείσει τους δρόμους και το ΝΑΟ της Νέας Φιλαδέλφειας, για να απολαύσουν παίκτες και Αλμέιδα την αποθέωση.

Αναλυτικά η δήλωση του Θωμά Μαύρου:

«Φίλοι της ΑΕΚ έφτασε ώρα να πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος και να βοηθήσουμε όλοι για να το ζήσουμε αυτό. Σεβασμός στον Ματίας Αλμέιδα και στους παίκτες του, όλοι στην δική τους θέση και όλοι μαζί δίπλα στην ομάδα. Επιτέλους να απολαύσουμε την απονομή μέσα στο δικό μας σπίτι και έναν γύρω θριάμβου των θριαμβευτών όπως τους αξίζει».

Advertisement