
Ο Ιβάν Νεντέλκοβιτς, νέος προπονητής του τμήματος κ15 της ΑΕΚ μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στην Ένωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ευχαριστώ τη διοίκηση της ΑΕΚ που με επέλεξε, ώστε να προπονώ το κ15. Η πρώτη εντύπωση που πήρα είναι η ζεστασιά που υπάρχει, ο αλληλοσεβασμός και η δουλειά σε υψηλό επίπεδο. Το τμήμα κ15 είναι ποιοτικό και στόχος μου είναι να δώσω στους παίκτες τις σωστές βάσεις για το παραπάνω επίπεδο, κάτι που σημαίνει ότι ο γενικός στόχος είναι η εκπαίδευση των ποδοσφαιριστών», τόνισε μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του οργανογράμματος των Ακαδημιών.