
Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες, ο ΟΠΑΠ αύξησε την προσφορά του από τα 4 στα 5 εκατομμύρια ευρώ. Οι ομάδες είναι θετικές, υπάρχει όμως το “αγκάθι” της αποκλειστικότητας, αφού 8 από τις 16 ομάδες, μεταξύ των οποίων ο Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ, δεν δέχονται τον όρο για “υποχρεωτική” βάσει της συμφωνίας διαφήμιση και στη φανέλα. Επιθυμούν να μπορούν να διαπραγματευτούν ελεύθερα αυτή τη χορηγία.
Ίσως το ζήτημα να μην κλείσει την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ, όπου το θέμα του κεντρικού χορηγού του πρωταθλήματος είναι το κεφαλαιώδες.
Υπογραμμίζουμε ότι για την έγκριση της συγκεκριμένης πρότασης απαιτείται πλειοψηφία 3/4 των ψήφων, δηλαδή των 12 από τα 16 μέλη της Superleague.
Στην ίδια σύσκεψη συζητείται το θέμα της διεξαγωγής της 4ης αγωνιστικής, λόγω των βουλευτικών εκλογών, του προγράμματος του α’ γύρου και το αίτημα της ΠΑΕ ΑΕΚ για ανακατανομή των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
Πηγή: contra.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement