01.9
14:18

Έγινε η πρώτη, πάνε για την δεύτερη

AEK1924.gr team
Έγινε η πρώτη, πάνε για την δεύτερη

Με διπλή προπόνηση επέστρεψαν από το διήμερο ρεπό τους οι παίκτες της ΑΕΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Κιτρινόμαυροι πήραν ανάσες για δύο ημέρες, καθώς ο Δέλλας μετά το ματς κόντρα στην Ξάνθη τους έδωσε διπλό ρεπό, ωστόσο σήμερα επέστρεψαν στα βάσανα. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα περιείχε διπλή προπόνηση.

Το πρωί η ομάδα προπονήθηκε στα Σπάτα και σε λίγη ώρα άπαντες θα μεταβούν ξανά στο προπονητικό κέντρο για το απογευματινό πρόγραμμα εκ γύμνασης.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement