
Η κιτρινόμαυρη αποστολή θα αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη για το αυριανό αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.
Η αποστολή της ΑΕΚ, μετά την πρωινή προπόνηση, μετέβη στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” για να αναχωρήσουν για Θεσσαλονίκη, για το αυριανό αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως είναι φυσικό, οι Κιτρινόμαυροι έγιναν αντιληπτοί απ’ τον κόσμο που βρισκόταν στο αεροδρόμιο και φωτογραφήθηκαν με κάποιους μικρούς φίλους της ομάδας.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.