
Εκτός έμειναν για ακόμη μια φορά Πάολο Φερνάντες και Μιλάντ Μοχαμάντι, οι οποίοι ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Να θυμίσουμε ότι ο Φερνάντες έτρεξε για να προλάβει το ματς με τον Ολυμπιακό, αυτό ωστόσο δεν κατέστη δυνατόν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από εκεί και πέρα οι παίκτες που έπαιξαν χθες με τον Ολυμπιακό έκαναν αποθεραπεία.