
Ο Τάσος Τσατάλης πήρε θέση με ανάρτησή του στα Social Media, σχολιάζοντας τα λεγόμενα του Ηλία Σπάθα, στην αθλητική εκπομπή του Mega.
«Τα νεφρά μας ρε Ηλία…Μπα σε καλό σου, όλο και πιο απολαυστικός. Και είναι και τσάμπα, ελεύθερο κανάλι!!!», ανέφερε χαρακτηριστικά στο μήνυμά του ο Τάσος Τσατάλης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα νεφρά μας ρε Ηλία…Μπα σε καλό σου, όλο και πιο απολαυστικός. Και είναι και τσάμπα, ελεύθερο κανάλι!!!
Posted by Tasos Tsatalis on Sunday, 29 January 2023