Κιτρινόμαυρη για ακόμη μια φορά η Νέα Φιλαδέλφεια, λίγo ώρα πριν την έναρξη της αναμέτρησης της ΑΕΚ απέναντι στον ‘Αρη για την 20η αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ.
Για ακόμη μια Κυριακή πλήθος ενωσιτών κατέκλυσε από νωρίς τους γύρω χώρους του γηπέδου και όλα δείχνουν ότι θα ακολουθήσει μια καυτή βραδιά στην OPAP Arena.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ