
Με απογευματινή προπόνηση στα Σπάτα συνεχίστηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για τον κρίσιμο αγώνα της Κυριακής με τον Άρη στην Αγιά Σοφιά-OPAP Arena.
Ο Ματίας Αλμέιδα είδε όλους τους διαθέσιμους παίκτες του να προπονούνται κανονικά και να μην προκύπτει κάποιο νέο πρόβλημα της τελευταίας στιγμής. Θυμίζουμε ότι και ο Λιβάι Γκαρσία ξεπέρασε τις ενοχλήσεις του και από χθες έχει μπει σε φουλ ρυθμό προπόνησης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Εκτός παραμένει ο Μοχαμάντι ο οποίος συνεχίζει την αποθεραπεία του μετά την επέμβαση στην οποία υπεβλήθη, ενώ και ο Πάολο Φερνάντες έμεινε εκτός προγράμματος εξαιτίας της θλάσης α’ βαθμού που τον ταλαιπωρεί και αναμένεται να επιστρέψει την επόμενη εβδομάδα.