
Το σχόλιο του Αργεντινού τεχνικού για τη νίκη (1-3) της ΑΕΚ κόντρα στον Πανσερραϊκό.
Αναλυτικά το σχόλιο του Αλμέιδα:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η αλήθεια είναι τα πήγαμε καλά, μπήκαμε να κερδίσουμε με σεβασμό στον αντίπαλο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος για τα νέα παιδιά, για το πως ανταποκριθήκαμε στο σύστημά μας αλλά και το πρόσωπο που έδειξαν οι νέοι μας».