
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής της ΑΕΚ Ματίας Αλμέιδα στην Cosmote TV για το ματς και τη μεγάλη νίκη της ΑΕΚ:
“Γνωρίζαμε τη δύναμη σε ατομικά χαρακτηριστικά αλλά και ως σύνολο του Παναθηναϊκού. Είχαμε πει ότι οι μικρές λεπτομέρειες θα είναι πολύ σημαντικές. Οι παίκτες καταλάβανε πολύ καλά αυτά που σκεφτήκαμε, δώσανε τον καλύτερο τους εαυτό, ήταν ενωμένοι, παίξανε με ταπεινότητα και αξίζανε τη νίκη“.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για το αν είναι ικανοποιημένος με το ποδόσφαιρο που παίζει η ΑΕΚ:
“Θεωρώ ότι η ΑΕΚ παίζει αυτό το παιχνίδι κατά τη διάρκεια όλου του πρωταθλήματος. Είμαστε σε καλό δρόμο. Προσπαθούμε οι παίκτες να ταυτίζονται με τη φανέλα και το σήμα που φοράνε. Δουλεύουν σαν ομάδα τα πάνε αρκετά καλά και έτσι θέλουμε να συνεχίσουν“.