
Ο Μιχάλης Καμπερίδης δόθηκε πέρυσι δανεικός από την ΑΕΚ στην Ουέσκα και αφού ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του με την ισπανική ομάδα, επέστρεψε στην Ένωση, η οποία αποφάσισε να τον δώσει δανεικό και τη νέα σεζόν, αυτή τη φορά, όμως, στο Ρέθυμνο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ομάδα του Θανάση Σκουρτόπουλου επιθυμεί να εντάξει στο ρόστερ της τον νεαρό Έλληνα φόργουορντ, με τους κρητικούς να αισιοδοξούν πως το θέμα του δανεισμού του Καμπερίδη θα ολοκληρωθεί επιτυχώς μέσα στο προσεχές Σαββατοκύριακο.
Πηγή:ebasket