
Ο τεχνικός της Ένωσης ετοιμάζει μπάρμπεκιου μετά την αυριανή απογευματινή προπόνηση στα πλαίσια του εορταστικού κλίματος και των ημερών.
Το οικογενειακό κλίμα συνεχώς επιβεβαιώνεται στις τάξεις της Ένωσης, με τον Αλμέιδα συνεχώς να βρίσει τρόπου να φτιάξει κι άλλο τις σχέσεις των παιχτών του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι με δική του πρωτοβουλία ανακοίνωσε σε όλους ότι μετά την προπόνηση της Παρασκευή η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 17.00 το απόγευμα θα γίνει μπάρμπεκιου στα Σπάτα.
Ο Αλμέιδα ποντάρει στο οικογενειακό κλίμα της ομάδας και το δίνει με κάθε ευκαιρία.