
Όλοι οι Αργεντινοί του τεχνικού επιτελείου της ΑΕΚ μαζί με τις οικογένειές τους μαζεύτηκαν στη Γλυφάδα και γιόρτασαν την ημέρα των Χριστουγέννων.
Ο Ματίας Αλμέιδα ανέβασε και τη σχετική φωτογραφία στα social media γράφοντας: «Και αυτά τα Χριστούγεννα όλοι μαζί. Καλές γιορτές σε όλους».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE