
Το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στο στρατόπεδο των κιτρινόμαυρων επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά ο Ματίας Αλμέιδα
Ο «Πελάδο» επέλεξε να μοιραστεί με το κοινό του στο instagram μια φωτογραφία με τον ίδιο, τον Ράντοσλαβ Κουχάρσκι και το υπόλοιπο τεχνικό επιτελείο της «Ένωσης» μετά από κοινή τους έξοδο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα το μήνυμα που συνοδεύει την δημοσίευση λέει: «Πάντα μαζί!»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.