
Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τον Παναθηναϊκό ο Δήμαρχος βράβευσε την διαγώνια της ΑΕΚ.
Όμορφες στιγμές στο κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας «Απ. Κόντος» λίγο πριν το πρώτο σέρβις στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας, βράβευσε την Γκιζέλ Σίλβα, η οποία αναδείχθηκε MVP της 3ης αγωνιστικής της Volley League.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ο Γιάννης Βούρος, έγινε – όπως κάθε φορά – αποδέκτης μεγάλης αγάπης από τον φίλαθλο κόσμο της Ένωσης.
Τα «κλικ» της βράβευσης:



