
Η ΑΕΚ σκόρπισε 2 βαθμούς στην Τρίπολη με την ισοπαλία κόντρα στον Αστέρα, με τον Άκη Ζήκο να στέλνει το δικό του μήνυμα για το αποτέλεσμα της Ένωσης.
Ο παλαίμαχος παίκτης της ΑΕΚ, με ανάρτηση στα social media σχολίασε εκτός από το ματς της Ένωσης και το ντέρμπι της Λεωφόρου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά αναφέρει: «Η ΑΕΚ δεν πήρε το πρωτάθλημα σήμερα, αλλά ούτε το έχασε. Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε το ντέρμπι σήμερα αλλά δεν άξιζε και να μη το χάσει. Ο Ολυμπιακός μακράν άξιζε να κερδίσει το ντέρμπι αλλά δεν το κατάφερε για έναν και μόνο λόγο. Έκανε, εκ των υστέρων, μακράν τις πιο ατυχείς δηλώσεις».