
Τρεις αθλητές θα εκπροσωπήσουν την Ένωση στο 4ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ημιμαραθωνίου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Την Κυριακή (31/3) ξεκινάει το 4ο πρωτάθλημα Ημιμαραθωνίου και σε αυτό θα συμμετάσχουν και τρεις αθλητές της ΑΕΚ.
Ο λόγος για του Κώστα Γκελαούζο, Γιώργο Καραβίδα και Πωλίνα Βαρτζάκη, οι οποίοι προετοιμάζονται εδώ και καιρό για αυτήν την διοργάνωση, έχοντας ως στόχο να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.