Το τεράστιο βήμα για το γηπεδικό έγινε, επιτέλους, πράξη και τώρα σειρά έχει η εύκολη πρόσβαση στο κοινό της ΑΕΚ για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους στο νέο μας σπίτι.
Μια πολύ σημαντική εξέλιξη, “έπεσε” στο τραπέζι και αυτή δεν είναι άλλη από την πρόσβαση στο νέο γήπεδο μέσω των ΜΜΜ. Μία ουσιώδης εξέλιξη που μακροπρόθεσμα βάζει σε εντελώς νέα βάση το ζήτημα της εύκολης πρόσβασης στο γήπεδο μας.
Στην ουσία θα αποκτήσουμε το ίδιο πλεονέκτημα που έχει αυτή τη στιγμή στην Λεωφόρο ο Παναθηναϊκός και του επιτρέπει να αντιμετωπίσει το ακόμη πιο οξύ πρόβλημα που αντιμετωπίζει σε σχέση με μας στην πρόσβαση με ΙΧ αυτοκίνητα.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
«Το μεγάλο στοίχημα της κατασκευής και της έναρξης της λειτουργίας του νέου μας γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια κερδήθηκε. Μπροστά μας, βέβαια, βρίσκεται η μεγάλη προσπάθεια της συνεχούς βελτίωσης των συνθηκών λειτουργίας της OPAP ARENA και της καλύτερης εξυπηρέτησης των φιλάθλων μας. Ένα κομβικό κομμάτι αυτής της προσπάθειας, είναι και η όσο το δυνατόν πιο άνετη πρόσβαση κι αυτό αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την ΑΕΚ.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε γνωστό πως πραγματοποιείται ένα πολύ μεγάλο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση, μέσω του έργου της Γραμμής 4 του Μετρό. Για το οποίο αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημόσια, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.
Η επέκταση του έργου της Γραμμής 4 προς τις βορειοδυτικές συνοικίες του Λεκανοπεδίου, από τον Σταθμό Άλσος Βεΐκου μέχρι την Πετρούπολη, περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης.
Ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης αυτής προέβλεπε την κατασκευή Σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού των π. ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.
Από τα τέλη όμως του 2020 διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι, τόσο τεχνικοί και κατασκευαστικοί, όσο και συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, που συνηγορούσαν υπέρ της επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου (βλ. συνημμένο σχέδιο), με Σταθμό πλησίον του ομώνυμου σταθμού των Πευκακίων αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Ν. Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του Σταθμού (πάρκο Μνημείου Μικρασιατών).
Από την εξέταση της εναλλακτικής αυτής λύσης διαπιστώθηκε ότι προκύπτει σαφής βελτίωση των κατασκευαστικών δεδομένων του έργου, ενώ τα πληθυσμιακά δεδομένα, όπως και τα δεδομένα των παρακείμενων χρήσεων γης και θέσεων εργασίας είναι ευνοϊκότερα για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας του έργου. Επιπλέον, στην επιλογή της εναλλακτικής θέσης της Ν. Φιλαδέλφειας έπαιξε καθοριστικό ρόλο η εγγύτητα του Σταθμού με το νέο γήπεδο της ΑΕΚ και τις προβλεπόμενες εκεί εμπορικές χρήσεις, καθώς ο σταθμός του Μετρό χωροθετείται σε απόσταση περίπου 150μ. από αυτό, σε σχέση με τα 400μ. απόσταση από το γήπεδο που ήταν χωροθετημένος.
Ήδη η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μελέτησε, δημοπράτησε, ξεκίνησε να υλοποιεί και ολοκληρώνει τις τοπογραφικές αποτυπώσεις για την επιλεγείσα αυτή χάραξη της επέκτασης.
Θα ακολουθήσουν οι γεωτεχνικές μελέτες και οι γεωλογικές έρευνες και μετά η μελέτη δημοπράτησης του έργου (Αρχιτεκτονική, στατική και Η/Μ μελέτη).»
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement