
Την προσμονή ολόκληρης της Νέας Φιλαδέλφειας για την επιστροφή της ΑΕΚ στα πάτρια… εδάφη εξέφρασε σε ανάρτησή του στα social media ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Βούρος.
Σε ανάρτησή του στο instagram ο δήμαρχος δημοσίευσε στιγμιότυπο μέσα από τον αγωνιστικό χώρο της «Αγια-Σοφιάς – Opap Arena» και μετέφερε την ατμόσφαιρα που επικρατεί στην πόλη, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Ιστορική εβδομάδα για την ΑΕΚ! Ιστορική εβδομάδα για την πόλη μας»!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση του δήμαρχου της Ν. Φιλαδέλφειας:
View this post on Instagram