
Ύστερα από επικοινωνία με τον πρόεδρο της ΕΠΟ Τάκη Μπαλτάκο ο Στίβ Μπένετ αποφάσισε να πάρει πίσω τον ορισμό του Τάσου Σιδηρόπουλου για το κυριακάτικο ντέρμπι.
Επομένως ο Στιβ Μπένετ έχει μπει στην διαδικασία αναζήτησης ξένου διαιτητή προσπαθώντας να τον βρει άμεσα ώστε να μην προκύψει κάποιο πρόβλημα στην διεξαγωγή του ντέρμπι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE