
Ο Έλληνας αμυντικός με μια δημοσίευση στα social media, θέλησε να αποχαιρετήσει την ΑΕΚ μετά από 8 χρόνια, γράφοντας “8 χρόνια γεμάτα επιτυχίες, χαρές και λύπες”.
Ο Μιχάλης Μπακάκης και η ΑΕΚ, από σήμερα οδεύουν σε χωριστούς δρόμους, με τον Έλληνα μπακ να αποχαιρετάει την ομάδα και τον κόσμο της, με μια δημοσίευση στα social media.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«8 χρόνια γεμάτα επιτυχίες, χαρές και λύπες», έγραψε χαρακτηριστικά για το “αντίο” του μετά από 8 χρόνια και στη συνέχεια ευχαρίστησε για όλα όσα έζησε μαζί με την ομάδα.
Αναλυτικά το μήνυμα του Μιχάλη Μπακάκη:
«8 χρόνια γεμάτα επιτυχίες, χαρές και λύπες. Ευχαριστώ πολύ για όλα όσα ζήσαμε μαζί».
Η δημοσίευση του Μιχάλη Μπακάκη:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.