Κατά τον γιατρό του Τζο Μπάιντεν, ο Αμερικανός πρόεδρος εξακολουθεί να αισθάνεται πολύ καλά, αλλά υποβάλλεται σε τακτικούς ελέγχους.
Έτσι σήμερα βρέθηκε αρνητικός στον κορονοϊό. Όμως – πάντα κατά τον κ. Ο’Κόνορ – ο ένοικος του Λευκού Οίκου θα εξακολουθήσει να τηρεί τα αυστηρά μέτρα απομόνωσης, εν αναμονή ενός δεύτερου τεστ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Υπενθυμίζεται πως ο Τζο Μπάιντεν είχε βρεθεί στις 30 Ιουλίου θετικός για δεύτερη φορά μέσα σε μία εβδομάδα, παραμένοντας έκτοτε σε απομόνωση.
Πηγή: Newsit.gr






