07.6
10:20

Βγήκαν και τα ήπιαν Πικέ και Σακίρα (vid)

AEK1924.gr team
Βγήκαν και τα ήπιαν Πικέ και Σακίρα (vid)

Ο Ζεράρ Πικέ και η σύζυγός του, Σακίρα, μετά το τέλος του τελικού βγήκαν σε νυχτερινό κέντρο του Βερολίνου και γιόρτασαν με την ψυχή τους την επιτυχία της Μπαρτσελόνα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το ζεύγος Πικέ με αφορμή τα ευχάριστα το έριξε έξω και όπως φαίνεται από τα σχετικά πλάνα, ήπιαν λίγο παραπάνω για το καλό.

Τη σχετική ανάρτηση έκανε ο αμυντικός της Μπάρτσα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Party!!!!

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Gerard Piqué (@3gerardpique) στις

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement