
Ο Μπούσης αποτελεί παρελθόν πλέον από την Ενωση και με ανάρτησή του στο Instagram είπε το δικό του «αντίο» στην ομάδα.
Η ανάρτησή του Μπούση:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ένας τεράστιος κύκλος σχεδόν μιας δεκαετίας ήρθε στο τέλος του ! Ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω την ομάδα που με μεγάλωσε , με ανέδειξε και με έκανε τον άνθρωπο που είμαι σήμερα!!
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσους συνεργάστηκα από την πρώτη μέχρι και την τελευταία μέρα !! Νιώθω πραγματικά ευγνώμων για όλες τις στιγμές που έζησα και θα με συνοδεύουν σε όλη μου τη ζωή!»