
Μπορεί να πήρε μόνο τρεις νίκες στην Premier League στο 2015 η Γουέστ Χαμ, όμως θα παίξει στο Europa League της επόμενης περιόδου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έπειτα από 9 χρόνια η Γουέστ Χαμ θα παίξει στην Ευρώπη, καθώς κέρδισε θέση στο Europa League της επόμενη σεζόν από το Fair Play.
Τερμάτισε πρώτη στην σχετική βαθμολογία της Αγγλίας και πήρε το τρίτο και τελευταίο εισιτήριο, με την Γκόου Αχέντ Ιγκλς από την Ολλανδία και την UCD (University College Dublin) από την Ιρλανδία να έχουν πάρει τα δύο πρώτα.
Το κακό για τα “σφυριά” είναι πως θα παίξουν πρώτο ματς φέτος στις 2 Ιουλίου, αφού ξεκινούν από το πρώτο προκριματικό γύρο.
Πηγή: sport24.gr