
Ο Ντιντιέ Ντρογκμπά απόλαυσε με την ψυχή του τον αποχαιρετιστήριο αγώνα του ως παίκτης της Τσέλσι, αφού έλουσε με σαμπάνιες κάθε… κινούμενο στόχο στα αποδυτήρια του “Στάμφορντ Μπριτζ”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο 37χρονος επιθετικός, πάντως, φέρθηκε στοργικά στον Θέσαρ Αθπιλικουέτα, προσφέροντάς του μία πετσέτα για να σκουπίσει το πρόσωπό του.