20.5
17:10

Μειώθηκε η ποινή του Φάμπρεγας

AEK1924.gr team
Μειώθηκε η ποινή του Φάμπρεγας

Η ποινή του Σεσκ Φάμπρεγας για την κόκκινη κάρτα στο ματς με την Γουέστ Μπρομ μειώθηκε, έτσι στο νέο πρωτάθλημα θα είναι διαθέσιμος από την 1η αγωνιστική.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Σεσκ Φάμπρεγας είχε τιμωρηθεί με αποκλεισμό 3 αγωνιστικών για την κόκκινη κάρτα στο ματς της Τσέλσι με την Γουέστ Μπρομ, όμως η ποινή μειώθηκε και θα χάσει μόνο ένα ματς.

“Τιμωρία τριών αγωνιστικών για αυτό; Ιησούς Χριστός. Τρία ματς τιμωρία. Μιλάμε για πολύ αυστηρή απόφαση”, είχε δηλώσει ο Ζοζέ Μουρίνιο όταν έμαθε για την τιμωρία, όμως τώρα ανακουφίστηκε.

Μένει μία αγωνιστική και ο Ισπανός θα έχανε αυτό το ματς με την Σάντερλαντ, αλλά και τις δύο πρώτες αγωνιστικές του νέου πρωταθλήματος, όμως τελικά θα είναι διαθέσιμος από την πρώτη αγωνιστική.

Η έφεση που κατέθεσε η Τσέλσι είχε επιτυχία, ενώ θυμίζουμε πως ο Φάμπρεγας αποβλήθηκε διότι είχε ρίξει την μπάλα στο κεφάλι του Κρις Μπραντ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement