
Μία επίσκεψη αγάπης πραγματοποιήθηκε από αντιπροσωπεία του τμήματος βόλεϊ γυναικών της ΑΕΚ.
H «κιτρινόμαυρη» αποστολή επισκέφτηκε το ορφανοτροφείο «Αγιά Τριάδα» στο Ίλιον προσφέροντας δώρα, ένα χρηματικό ποσό από τις αθλήτριες της, μα κυρίως πολλή αγάπη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η αντιπροσωπεία αποτελούταν από τον team manager, Νίκο Παναγιωτίδη, τον προπονητή, Κώστα Αρσενιάδη αλλά και τις αθλήτριες, Μαρίνα Τσοχατζή, Σοφία Κοσμά, Μαριάννα Μπελιά και Μαλίνα Τερέλ.