
Η ΚΑΕ ΑΕΚ αφήνει ανοιχτή την πόρτα της, για τον κόουτς Δέδα, με το αποχαιρετιστήριο μήνυμα της στα social media να αναφέρει «εις το επανιδείν».
Ορθάνοιχτη κρατάει η Βασίλισσα την πόρτα της, στον Στέφανο Δέδα, δείχνοντας ότι θέλει στο μέλλον οι δυο πλευρές να ξανά συνεργαστούν, αποχαιρετώντας τον, γράφοντας στα social media «εις το επανιδείν».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα της ΚΑΕ ΑΕΚ:
Εις το επανιδείν @StefanosDedas #AEKBC pic.twitter.com/6MfrrfwafS
— AEK B.C. (@aekbcgr) March 22, 2022