13.3
19:09

Δέδας: «Καταρρεύσαμε στο τελευταίο δεκάλεπτο…»

AEK1924.gr team
Δέδας: «Καταρρεύσαμε στο τελευταίο δεκάλεπτο…»

Ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση, μετά το τέλος του αγώνα και εμφανώς απογοητευμένος, τόνισε ότι κατάρρευσαν στο τελευταίο δεκάλεπτο.

Αναλυτικά όσα είπε ο Στέφανος Δέδας στην κάμερα της ΕΡΤ:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Καταρρεύσαμε στο τελευταίο δεκάλεπτο. Είναι λογικό, δεν έχουμε αθλητικότητα στα γκαρντ, είναι σύνηθες φαινόμενο στα εκτός έδρας παιχνίδια ειδικά, οι αντίπαλοι να πιέζουν. Μόλις κουραστούμε έρχεται αυτή η εικόνα. Δυστυχώς, δεν μπορείς να καλύψεις τις αδυναμίες σου στα εκτός έδρας παιχνίδια. Ήμασταν μέσα στο παιχνίδι 32 λεπτά, αλλά στο τέλος έγινε αυτό που έχουμε ξαναδεί και ήρθε η ήττα».

Advertisement