
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ και της ΑΟ Θήρας, σήκωσαν πανό στέλνοντας ένα μήνυμα για τον πόλεμο στην Ουκρανία, με πρωτοβουλία της Ένωσης.
Το τμήμα βόλεϊ γυναικών της ΑΕΚ, έχει αποδείξει την ευαισθητοποίηση της, για τα κοινωνικά ζητήματα που γίνονται καθημερινά στη ζωή μας και με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία, θέλησε να στείλει ένα ξεχωριστό μήνυμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, το συγκεκριμένο μήνυμα συμμετείχε και ο ΑΟ Θύρας, έπειτα απο πρωτοβουλία της Ένωσης, σηκώνοντας ένα πανό που έγραφε: «Τα όπλα δεν δίνουν λύση προκαλούν μόνο πόνο».
Δείτε την φωτογραφία:
