26.4
09:24

«Η ΑΕΚ έπαιξε αξιοπρεπέστατα»

AEK1924.gr team
«Η ΑΕΚ έπαιξε αξιοπρεπέστατα»

Ο προπονητής της ΜΕΝΤ μίλησε για τη χθεσινή νίκη κόντρα στην Ένωση.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Κάναμε το ένα από τα δυο βήματα για να σωθούμε. Τώρα πρέπει να κάνουμε το πιο σημαντικό, με τη Λαμία. Σήμερα εμφανιστήκαμε αρκετά αγχωμένοι ενώ η ΑΕΚ έπαιξε δίχως πίεση και αξιοπρεπέστατα. Στο 3ο σετ ομολογώ ότι μας καταάγχωσε Ευτυχώς όμως στο 4ο σετ συνήλθαμε και παίξαμε σύμφωνα με τις πραγματικές μας δυνατότητες».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement