
Ο Έλληνας άσος της ΑΕΚ μίλησε για την αυριανή (22/01) αναμέτρηση με τον Κέρκη Σάμου.
Ως μία δύσκολη αναμέτρηση χαρακτήρισε την αυριανή στη Σάμο, ο Κωνσταντίνος Παύλου μέσα από τις δηλώσεις του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τόνισε πως στην ΑΕΚ υπάρχει πολύ καλή ψυχολογία και στόχος φυσικά είναι η επιστροφή στις νίκες και το τρίποντο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Παύλου:
«Αντιμετωπίζουμε την Σάμο σε ένα δύσκολο και απαιτητικό παιχνίδι. Υπάρχει πολύ καλή ψυχολογία στην ομάδα και θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να καταφέρουμε να πάρουμε τη νίκη και το τρίποντο».