04.4
16:43

Παπαδόπουλος: «Μας άξιζε, αλλά δεν πανηγυρίζουμε»

AEK1924.gr team
Παπαδόπουλος: «Μας άξιζε, αλλά δεν πανηγυρίζουμε»

Ο προπονητής της ΑΕΚ, Αντώνης Παπαδόπουλος μίλησε για τη νίκη επί της Ορεστιάδας

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Τα παιδιά έχουν κάνει υπέρβαση τον τελευταίο καιρό και άξιζαν μια νίκη. Αυτή η νίκη μας δίνει κουράγιο για τη συνέχεια. Σήμερα η ΑΕΚ ήταν η ομάδα που στο ματς είχε μεγαλύτερο κίνητρο. Η Ορεστιάδα ίσως να χαλάρωσε μετά το 2-1 αλλά πιστεύω ότι στο τέλος  δίκαια εμείς πήραμε τη νίκη. Δεν πανηγυρίζουμε. Η θέση μας ήταν δύσκολη και εξακολουθεί να είναι. Τώρα μπαίνουμε στα πλέι άουτ με μεγαλύτερη διάθεση. Κι όσο είμαστε ζωντανοί θα πολεμάμε».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement