
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες τους ΑΕΚ1924.gr οι Μάγκες θα αντιμετωπίσουν το ερχόμενο Σάββατο στο κλειστό της Πολιτείας τον ΔΙΚΕΑ για το πρώτο ματς των πλέι οφ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα πλέι οφ ξεκινούν για το πρωτάθλημα της Α1 Χάντμπολ και το πρώτο ματς που θα δώσει η ΑΕΚ θα διεξαχθεί στο κλειστό της Πολιτείας.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΑΕΚ1924.gr, η Ένωση θα αντιμετωπίσει τον ΔΙΚΕΑ στην Πολιτεία στις 20:00 το βράδυ, θέλοντας την πρώτη νίκη στα 3 ματς που ακολουθούν για να περάσει στην επόμενη φάση.
Να θυμίσουμε ότι οι Κιτρινόμαυροι προπονούνται στο ΟΑΚΑ ή σε άλλα κλειστά ανάλογα με το πιο είναι διαθέσιμο.