
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ εξασφάλισε τη θέση της στα πλέι οφ και προκειμένου να παραμείνει σε εγρήγορση «έκλεισε» φιλικό με τον Αστέρα στον Άγιο Δημήτριο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πιο συγκεκριμένα ο Μανώλης Ρουμελιώτης κανόνισε φιλική αναμέτρηση με τον Αστέρα στον Άγιο Δημήτριο το απόγευμα της Τρίτης (31/3), ενώ δεν αποκλείεται η ΑΕΚ να «κλείσει» και άλλα φιλικά στη συνέχεια.