
Χωρίς σκορ έληξε το πρώτο ημίχρονο της Εθνικής ομάδας με την Ουγγαρία στη Βουδαπέστη. Τοροσίδης και Φετφατζίδης απείλησαν τον Κίραλι, αλλά το πολυπόθητο γκολ δεν ήρθε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε τις καλύτερες στιγμές του πρώτου 45λεπτου