
Ο «Τσίνο» ευχαρίστησε τους φίλους της ΑΕΚ που τον ψήφισαν και δήλωσε έτοιμος για… δουλειά.
Κάτοχος δυο βραβείων Best Goal είναι από σήμερα (03/12) ο Σέρχιο Αραούχο, μετά την σχετική απονομή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Αργεντινός παικταράς της ΑΕΚ ευχαρίστησε τον κόσμο που τον ψήφισε και δήλωσε πως δεν θα σταματήσει την δουλειά, ώστε να βοηθάει την ομάδα.
Αναλυτικά το μήνυμα του Αραούχο:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλον κόσμο που μπήκε στην διαδικασία να με ψηφίσει. Για εμένα είναι πολύ σημαντικά αυτά τα βραβεία και το μόνο που έχω να πω είναι ότι θα δουλεύω διαρκώς για να βοηθήσω την ομάδα μου».
Ο «Τσίνο» παρέλαβε τα βραβεία καλύτερου τέρματος που είχε κερδίσει, με τον Έλληνα πορτιέρο να τα παραδίδει στον συμπαίκτη και φίλο του. Διαβάστε την συνέχεια, ΕΔΩ!