
Διαβάστε στο AEK1924.gr την ανακοίνωση της «Μάνας ΑΕΚ» για τη συνάντηση του προέδρου του σωματείου Αλεξίου, της ΠΑΕ Ασλανίδη και του κ. Ανδριόπουλου με στελέχη του ΥΠΕΚΑ αναφορικά με το χτίσιμο του γηπέδου της ΑΕΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Μετά από πρόσκληση του υπουργού Περιβάλλοντος κυρίου Τσιρώνη, αντιπροσωπεία της ΑΕΚ αποτελούμενη από τους κυρίους Αλεξίου (πρόεδρο Ερασιτεχνικής ΑΕΚ), Ασλανίδη (πρόεδρο ΠΑΕ ΑΕΚ) και Ανδριόπουλο (τεχνικό σύμβουλο έργου) συναντήθηκε με υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου με θέμα την ανέγερση του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Το αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν απογοητευτικό για την ΑΕΚ. Εκ της διοικήσεως».