
Οι παίκτες της ΑΕΚ είχαν ανάγκη από ξεκούραση μετά τα συνεχόμενα παιχνίδια και μετά το τριήμερο ρεπό που τους έδωσε ο Τραϊανός Δέλλας βρήκαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στα μέρη τους, αλλά και να ασχοληθούν παραπάνω με τα social media.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι περισσότεροι παίκτες όπως θα δείτε και στις παρακάτω φώτο μοιράστηκαν τις στιγμές τους μέσω του Instagram, άλλοι διασκεδάζοντας και άλλοι περνώντας αυτές τις μέρες με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.






