
Εκτός έδρας την Κηφισιά θα αντιμετωπίσει το Σάββατο το τμήμα κ17 της Ένωσης, για την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος της ΕΠΣ Αθηνών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι μετά την νίκη τους με 2-0 κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης θέλουν να συνεχίσουν νικηφόρα και εκτός έδρας, θέλοντας να αυξήσουν τη βαθμολογική διαφορά, καθώς η Κηφισιά είναι δεύτερη στον βαθμολογικό πίνακα.
Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στις 10.45.
Οι Κιτρινόμαυροι βρίσκονται στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα με 57 βαθμούς, ενώ η αντίπαλός τους Κηφισιά έχει 45.