
Η νέα ήττα της ΑΕΚ δεν… ήχησε καλά στα αυτιά του Έλληνα τεχνικού της ομάδας, ο οποίος αποχώρησε εμφανώς εκευρισμένος.
Ο Στέφανος Δέδας αποχώρησε εκνευρισμένος για τα αποδυτήρια έπειτα από την ήττα από τον Κολοσσό, δίχως να περιμένει παίκτες και συνεργάτες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Κολοσσός έφυγε με τη νίκη από το κλειστό των Άνω Λιοσίων, επικρατώντας της ΑΕΚ με σκορ 85-82 και υποχρεώνοντας την «Ένωση» στην τρίτη ήττα σε έξι αγώνες στην Basket League.
Μετά από το τέλος του αγώνα με τους Ροδίτες, ο Στέφανος Δέδας αποχώρησε αμέσως εκνευρισμένος για τα αποδυτήρια, δίχως να κάνει δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ ή να περιμένει τους παίκτες και τους συνεργάτες του.