
Με δώδεκα αθλήτριες ανακοινώθηκε η αποστολή της Ένωσης για την αυριανή (06/11, 18:45) αναμέτρηση με την Λαμία.
Στις νίκες θέλει να επιστρέψει η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, μετά την ήττα στην Βούλα από την Θέτιδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Κώστας Αρσενιάδης ανακοίνωσε την κιτρινόμαυρη αποστολή η οποία αποτελείται από 12 αθλήτριες.
Αναλυτικά η αποστολή της ΑΕΚ: Μπελιά, Κοσμά, Διώτη, Βεργίδου, Γεωργιάδου, Λίντσεϊ, Παπά, Καββαδία, Τσοχατζή, Τέρελ, Γκουντιμένκο και Μπράουν.