
Μέσω της επίσημης σελίδας του στο Instagram, ο Άρης Σοϊλέδης έστειλε μήνυμα στον κόσμο της ΑΕΚ που βρέθηκε στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας αυτό τον υπέροχο κόσμο. Δυστυχώς δεν σας κάναμε χαρούμενους σήμερα, αλλά άδικα χάσαμε την πρόκριση… Μεγάλη ομάδα η ΑΕΚ», έγραψε χαρακτηριστικά ανεβάζοντας μια φωτογραφία από το γεμάτο Ολυμπιακό Στάδιο.