
Έξαλλος ο τεχνικός της ΑΕΚ – Οι δηλώσεις του αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού
Πολλά παράπονα από τον διαιτητή Φωτιά είχε ο Βλάνταν Μιλόγεβιτς στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ισοπαλία της ΑΕΚ με τον ΟΦΗ στην Κρήτη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Δεν καταλαβαίνω την κόκκινη κάρτα. Χαλάει ένα όμορφο παιχνίδι. Με τον κόσμο στο γήπεδο. Ήρθαμε να παίξουμε μπάλα.
Έπρεπε να κοιτάξουν, να ελέγχουν. Πρέπει να προστατεύουν κάποιους παίκτες. Ο Λιβάι δεν είναι τέτοιος. Πρέπει να ελέγχει το παιχνίδι ο διαιτητής. Έκανε ηλεκτρική την ατμόσφαιρα και έχασε τις φάσεις. Εμείς ελέγξαμε το παιχνίδι, αλλά τα δυο γκολ που δεχθήκαμε από τα στημένα, τι να πω; Μετά το 0-3, αν και παίζαμε με παίκτη λιγότερο, έπρεπε να πάρουμε αυτό το παιχνίδι».