21.2
20:30

Παπαδόπουλος: Με την εμφάνιση που κάναμε δεν θα νικούσαμε

AEK1924.gr team
Παπαδόπουλος: Με την εμφάνιση που κάναμε δεν θα νικούσαμε

Ο νέος τεχνικός της ΑΕΚ, Αντώνης Παπαδόπουλος μίλησε για την ήττα της ομάδας από τον Φοίνικα Σύρου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Είχαμε μια δύσκολη αποστολή και δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της. Τα προβλήματα είναι γνωστά αλλά θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά και να τα διαχειριστούμε όπως μπορούμε καλύτερα.

Με την εμφάνισή που πραγματοποιήσαμε δεν ήταν δυνατό να διεκδικήσουμε περισσότερα από το παιχνίδι. Στη συνέχεια θα γνωριστούμε καλύτερα με τους παίκτες και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε βαθμούς ώστε να μπούμε με τα καλύτερα δυνατά εφόδια στα πλέι άουτ», ήταν τα λόγια του προπονητή της ΑΕΚ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement