
Έξαλλος ο τεχνικός της Ένωσης μετά το τέλος της αναμέτρησης στην Κυψέλη, ο οποίος κατηγόρησε τη διαιτησία για τα τραγικά της λάθη που έδωσαν την πρόκριση στον Παναθηναϊκό
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Αν πω αυτά που πρέπει να πω θα με καλέσουν σε απολογία αφού οι πρωταγωνιστές του αγώνα σήμερα ήταν άλλοι δυστυχώς. Η ομάδα μας παίζει στα όρια της και κάνει ότι ι καλύτερο μπορεί, παλεύοντας σε όλα τα παιχνίδια. Φτάσαμε πολύ κοντά στο πάρουμε την πρόκριση, είχαμε ευκαιρίες για να κερδίσουμε και με 3-0 αλλά και στο 5ο σετ είχαμε μεγάλη διαφορά ωστόσο με παιδαριώδη λάθη την χάσαμε και μετά έβαλαν το χεράκι τους άλλοι. Συνεχίζουμε όμως και δεν σταματάμε την προσπάθεια».