
Η ΑΕΚ της Καρδιάς έκανε ότι καλύτερο μπορούσε κόντρα στον Ολυμπιακό, αλλά γνώρισε την ήττα με 3-1 σετ στο κλειστό της Γλυφάδας για την 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες του Χριστόφ μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι, ωστόσο η εμπειρία του Ολυμπιακού ήταν αυτή που του έδωσε την ευκαιρία να προηγηθεί στα σετ με 1-0 και 25-16.
Η ΑΕΚ ήταν εμφανώς βελτιωμένη στο δεύτερο σετ και έφτασε στην κατάκτηση του με 25-21, αλλά τα υπόλοιπα σετ δεν είχαν ευτυχή κατάληξη για τους Κιτρινόμαυρους.
Ο Ολυμπιακός πήρε το τρίτο και το τέταρτο σετ με 25-21, με τους παίκτες της ΑΕΚ να δείχνουν ότι έχουν όρεξη για δουλειά, αλλά τα προβλήματα είναι αυτά που τους έχουν «λυγίσει».