11.2
19:00

Μουρίνιο: “Θα έμενα και 10 χρόνια στην Τσέλσι”

AEK1924.gr team
Μουρίνιο: “Θα έμενα και 10 χρόνια στην Τσέλσι”

Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε βρετανικό δίκτυο, ο Ζοζέ Μουρίνιο δήλωσε για μια ακόμη φορά φανατικός οπαδός της Τσέλσι.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

“Μου αρέσει ο σύλλογος, οι παίκτες, οι οπαδοί, γενικά η Premier League”, τα λόγια του Μουρίνιο σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό “BT Sport”.

“Μερικές στιγμές μπορεί να μην καταλαβαίνω πολλά πράγματα, αλλά αυτό δεν αλλάζει το φανταστικό συναίσθημα που νιώθω για την Premier League. Είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος. Αν κάποιος μου έλεγε αν θα έμενα 10 ακόμη χρόνια στην Τσέλσι, θα του έλεγα ναι”, συνέχισε ο Πορτογάλος.

Πηγή: contra.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement